Multidisciplinair Multidisciplinair
Workshop Workshop
Locatie goed toegankelijk Locatie goed toegankelijk
Begeleider toegestaan Begeleider toegestaan
 do 23 okt 2025 do 23 okt 2025
Van 19:30 tot 21:30 uur Van 19:30 tot 21:30 uur
Hofboerderij, Hofpark 1, Wateringen Hofboerderij, Hofpark 1, Wateringen

Omschrijving

Het klinkt misschien een beetje gek, maar kijk eens naar jezelf als merk!
Denk na over wat jou of jouw vereniging uniek en waardevol maakt.  Grote merken doen dit om populair te zijn bij hun doelgroep. En jij kunt dit ook: door naar jezelf te kijken alsof je een merk bent, kun je veel over jezelf leren en er je voordeel mee doen.

Ben je lid van een koor en op zoek naar nieuwe leden? Wil je als dansgroep graag een grotere oefenruimte? Of misschien zoek je als muziekvereniging naar sponsors voor nieuwe instrumenten? Ben je kunstenaar en wil je graag exposeren? Meld je dan aan voor deze workshop om te leren van merken!

Samen met Ruud ga je nadenken over wat jouw vereniging zo waardevol en bijzonder maakt. Na een introductie over het geheim van sterke merken, ga je in drie mini-workshops aan de slag. Je gaat kijken naar je externe doelgroepen zoals publiek, sponsors, subsidiegevers, etc. Vervolgens ga je in drie woorden aangeven wat je uniek en waardevol maakt voor je publiek en bedenk je hier een pakkende zin voor die aangeeft wat je jouw publiek belooft. Aan het eind van de workshop heb je concrete input om succesvol te kunnen zijn als culturele organisatie of als persoon.

De workshop wordt verzorgd door Ruud Boer. Hij is Register Marketeer, auteur van het boek Brand Design, was 25 jaar directeur van een Brand Designbureau en is nu directeur/ eigenaar van Merk-Expert BV. Daarnaast is Ruud docent bij Beeckesteijn Business School, geeft hij regelmatig workshops en presentaties over merkstrategie en Brand Design en is hij bestuurslid van de Culturele Raad Wateringen-Kwintsheul.

www.merk-expert.nl  https://www.linkedin.com/in/ruud-boer-2823815/